آگهی ماساژدرمانی بهانه‌ای برای نیات شیطانی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 381
نویسنده : پرویز طهماسبی

آگهی ماساژدرمانی بهانه‌ای برای نیات شیطانی

از مدتی قبل به ناراحتی های عضلانی دچار شده ام و درد و ناراحتی زیادی دارم. یک روز به طور اتفاقی اطلاعیه ای را روی یک تیر چراغ برق دیدم که روی آن نوشته شده بود: «ماساژدرمانی در منزل».من شماره تلفن روی این آگهی را برداشتم و به آن زنگ زدم.

مرد جوانی تلفن را پاسخ داد و وقتی مشکلم را برایش مطرح کردم سوالاتی پرسید که خیلی تعجب آور بود. او می گفت: چند سال دارید؟ متاهل هستید یا مطلقه؟ قد و وزن شما چقدر است؟ دوست دارید ماساژور شما چه شکلی باشد و…؟

زن ۳۱ ساله افزود: با شنیدن این سوالات ناراحت شدم و پرسیدم: چرا چنین سوالات نامربوط و بی معنی می پرسید؟ مرد جوان پاسخ داد: ما نیروهای متخصص زیادی داریم و با توجه به شرایط و موقعیت افراد، ماساژور اعزام می کنیم.

این پاسخ کمی برایم قانع کننده بود اما با تعارفات محترمانه ای که مرد غریبه می کرد در رودربایستی قرار گرفتم و نشانی منزل خودم را به او دادم.

مرد جوان به من گفت: ساعت ۱۲ ظهر یکی از متخصصان خانم این شرکت به منزل شما خواهد آمد.چند ساعت بعد در حالی که منتظر نیروی متخصص شرکت ماساژور تلفنی بودم زنگ در خانه به صدا درآمد. من شاسی آیفون را فشار دادم و در باز شد اما پس از ۲ دقیقه پشت در آپارتمان با مرد جوانی روبه رو شدم که ادعا می کرد از شرکت مذکور آمده است. با تعجب گفتم شما این جا چکار می کنید؟ او ادعا می کرد برای بررسی وضعیت و شرایط بیماری ام آمده اما لحظه ای که به صورتش نگاه کردم متوجه نگاه شیطانی اش شدم.

می خواستم در را ببندم که او مانع شد و قصد داشت به زور وارد منزلم بشود. با سر و صدا از همسایه ها کمک خواستم و این فرد حقه باز از ترس پا به فرار گذاشت.

زن جوان آهی کشید و افزود: نمی دانم چرا چنین اشتباهی کردم و به این سادگی گول خوردم. خوب شد که او نتوانست وارد خانه ام بشود.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی خراسان رضوی درباره این ماجرا به لیموترش گفت: در پی گزارش موضوع به فوریت های پلیسی ۱۱۰ پرونده ای در این رابطه تشکیل و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار مصطفی احمدی افزود: متاسفانه به تازگی شاهد رواج مشاغلی هستیم که به صورت تلفنی تبلیغ می شوند و زمینه سوءاستفاده توسط افراد آگهی دهنده این مشاغل مانند آن چه در این ماجرا خواندیم متصور است.

وی با اشاره به این که شهروندان باید هوشیاری و مراقبت بیشتری به خرج دهند و هنگام مواجهه با این گونه آگهی های تبلیغاتی حساسیت و تحقیقات بیشتری داشته باشند گفت: اشتباه دیگر خانم جوان باز کردن در خانه قبل از شناسایی فردی است که زنگ در خانه را به صدا درآورده است.سرهنگ احمدی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی در این باره مراتب را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ و شماره تلفن ۸۷۹۰۰۱۴ گزارش دهند.



:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: حوادث , آگهی ماساژدرمانی بهانه‌ای برای نیات شیطانی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: